Brand new vids - starting today - Please post here

The latest and oldest photos and videos of Daniel Craig. Don't be shy about contributing!

Moderator: Germangirl

Locked
Germangirl
Moderator
Posts: 46405
Joined: Sun Apr 29, 2007 5:05 pm
Location: Germany

Brand new vids - starting today - Please post here

Post by Germangirl » Sun Nov 11, 2007 10:45 pm

As with the old vids thread, this is for all the new ones, that hopefully turn up pretty soon. Like this, we have them all under one roof and everybody can easily update.
Last edited by Germangirl on Mon Nov 12, 2007 6:46 am, edited 1 time in total.
The top notch acting in the Weisz/Craig/Spall 'Betrayal' is emotionally true, often v funny and its beautifully staged with filmic qualities..

Image

User avatar
Anglophile
Posts: 3573
Joined: Sun Apr 01, 2007 9:50 am
Location: in front of my comp

Post by Anglophile » Sun Nov 11, 2007 10:50 pm

Hope that will change soon :wink:

Edit: Hope that will happen soon :wink: :lol:
Last edited by Anglophile on Thu Nov 22, 2007 12:41 am, edited 1 time in total.
The more joy we have, the more nearly perfect we are. ~Spinoza~

User avatar
Dunda
Administrator
Posts: 21922
Joined: Mon Mar 19, 2007 12:08 pm
Location: Germany

Re: Brand new vids

Post by Dunda » Mon Nov 12, 2007 4:50 am

Germangirl wrote:None - so far :(
Do you want to kill me? :twisted: :twisted:
I saw the topic and......yeah high bloodpressure and pulse beat and then :twisted:

NOTHING, NIENTE, NADA


bad girl :evil: :evil:
Image

Visit the forum at www.dedicatedtodaniel.com

User avatar
Firstsupergirl
Posts: 1281
Joined: Wed May 30, 2007 3:14 pm
Location: Germany

brand new vids

Post by Firstsupergirl » Mon Nov 12, 2007 5:05 am

GG, you should have called this topic

"Brand new vids- as far as existing-should be posted IMMEDIATELY here!" :lol: :lol:

-just to make sure nobody will be too disappointed that there is
NOTHING NIENTE NADA
:lol: :lol:

Germangirl
Moderator
Posts: 46405
Joined: Sun Apr 29, 2007 5:05 pm
Location: Germany

Re: brand new vids

Post by Germangirl » Mon Nov 12, 2007 6:44 am

Firstsupergirl wrote:GG, you should have called this topic

"Brand new vids- as far as existing-should be posted IMMEDIATELY here!" :lol: :lol:

-just to make sure nobody will be too disappointed that there is
NOTHING NIENTE NADA
:lol: :lol:
Sorry - yes, first thing this morning, I was gonna do just that. Was thinking also that this might turn out wrong. SORRY!
Invide you tonight to make up for it. Image
The top notch acting in the Weisz/Craig/Spall 'Betrayal' is emotionally true, often v funny and its beautifully staged with filmic qualities..

Image

Germangirl
Moderator
Posts: 46405
Joined: Sun Apr 29, 2007 5:05 pm
Location: Germany

Post by Germangirl » Mon Nov 12, 2007 7:26 am

Audio Interview with David Arnold from Nov. 07
Talking CR and Daniel and Bond 22 in the second one - like after 15 minutes.
Its funny - his sentences stumble Daniellike :lol:

http://www.stageandscreenonline.com/david_arnold.html
The top notch acting in the Weisz/Craig/Spall 'Betrayal' is emotionally true, often v funny and its beautifully staged with filmic qualities..

Image

User avatar
Anglophile
Posts: 3573
Joined: Sun Apr 01, 2007 9:50 am
Location: in front of my comp

Re: brand new vids

Post by Anglophile » Mon Nov 12, 2007 9:44 am

Germangirl wrote:Sorry - yes, first thing this morning, I was gonna do just that. Was thinking also that this might turn out wrong. SORRY!
Invide you tonight to make up for it. Image
You worry too much. I bet there will be tons of new clips and interviews when TGC comes out! *gets excited*
The more joy we have, the more nearly perfect we are. ~Spinoza~

User avatar
HappyAppy04
Posts: 166
Joined: Sat Mar 17, 2007 11:24 pm

Post by HappyAppy04 » Wed Nov 21, 2007 1:35 am

Daniel on Entertainment Tonight 11/20/07

http://www.youtube.com/watch?v=oM3_b23vl60

I already posted this under the TV Alerts thread in the News forum, but since this is THE Gen-u-wine New Vid. Thread, I thought it would fit well here too. :wink:

This isn't much of a clip, it's only a minute long (thanks Entertainment Tonight) but it is new. I've got my fingers crossed for better material once GC starts to get some serious promotion here in the next couple weeks.
http://shutupfilter.blogspot.com/

"What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do." ~ Bob Dylan

User avatar
sarahat
Posts: 270
Joined: Thu Mar 22, 2007 4:40 am
Location: Olympia, Washington
Contact:

Post by sarahat » Sun Nov 25, 2007 6:00 am

HappyAppy04 wrote:Daniel on Entertainment Tonight 11/20/07

http://www.youtube.com/watch?v=oM3_b23vl60

I already posted this under the TV Alerts thread in the News forum, but since this is THE Gen-u-wine New Vid. Thread, I thought it would fit well here too. :wink:

This isn't much of a clip, it's only a minute long (thanks Entertainment Tonight) but it is new. I've got my fingers crossed for better material once GC starts to get some serious promotion here in the next couple weeks.
Hahah, cute.
"You can chuck a snowball at him.. and he won't REALLY mind." LMAO. Very cute.
ImageImageImageImage
R.I.P Steve Irwin.

Germangirl
Moderator
Posts: 46405
Joined: Sun Apr 29, 2007 5:05 pm
Location: Germany

Post by Germangirl » Sun Nov 25, 2007 8:31 am

The top notch acting in the Weisz/Craig/Spall 'Betrayal' is emotionally true, often v funny and its beautifully staged with filmic qualities..

Image

User avatar
bettymiller
Posts: 160
Joined: Tue Jul 24, 2007 9:18 pm
Location: germany

Post by bettymiller » Tue Nov 27, 2007 9:54 pm


User avatar
Daniel_Craig
Posts: 6492
Joined: Sun May 27, 2007 3:34 pm

Post by Daniel_Craig » Tue Nov 27, 2007 9:59 pm

bettymiller wrote:golden compass interview
http://itn.co.uk/news/500d624702c967b75 ... ed58b.html
Hmm... this video doesn´t work... :?
Image

User avatar
Dunda
Administrator
Posts: 21922
Joined: Mon Mar 19, 2007 12:08 pm
Location: Germany

Post by Dunda » Tue Nov 27, 2007 9:59 pm

Deb, I hope you don't mind I put your post here too :wink:
Deb wrote: http://news.sky.com/skynews/video/video ... 4662,.html

Sky News interview. Enjoy!!!!!!!!!!
Image

Visit the forum at www.dedicatedtodaniel.com

User avatar
Dunda
Administrator
Posts: 21922
Joined: Mon Mar 19, 2007 12:08 pm
Location: Germany

Post by Dunda » Tue Nov 27, 2007 10:13 pm

Daniel_Craig wrote:
bettymiller wrote:golden compass interview
http://itn.co.uk/news/500d624702c967b75 ... ed58b.html
Hmm... this video doesn´t work... :?

Try this http://www.sendspace.com/file/s86qm3

hopefully it works!
Image

Visit the forum at www.dedicatedtodaniel.com

User avatar
Daniel_Craig
Posts: 6492
Joined: Sun May 27, 2007 3:34 pm

Post by Daniel_Craig » Tue Nov 27, 2007 10:19 pm

Dunda wrote:
Daniel_Craig wrote:
bettymiller wrote:golden compass interview
http://itn.co.uk/news/500d624702c967b75 ... ed58b.html
Hmm... this video doesn´t work... :?

Try this http://www.sendspace.com/file/s86qm3

hopefully it works!
Yeah!! :D This works. :D :D

Thanks so much, Dunda ;)
Image

Locked